środa, 13 lipca 2011

80 odwiedźeń !!

Jestem miło zaskoczona, że aż tyle osób wchodzi na nowego bloga. Jednak zasmuciła mnie jedna rzecz mianowicie w obserwatorach jest pusto. Mam dla was niespodziankę kto w najbliższe 24 godziny doda się do obserwatorów bloga dostanie ode mnie darmową ocenę stylizacji lub butiku oraz porady jak sprawić, aby doll lub butik zabłysnęli jak najwyżej. Ale to nie koniec .!

Druga nagroda tylko dla 3 osób to staż na moim blogu ! Wiele razy wspominałam,że blog jest nowy... więc można poeksperymentować. Jeśli osoba wylosowana odrzuci nagrodę będę losować następną szczęściarę. Proszę was, abyście zostawiły pod tym postem swój nick na FS to będzie ważne w skontaktowaniu się z wami.


(jak rozkręcę bloga na pewno pojawi się dużo konkursów z glamsami i m$)

5 komentarzy:

  1. I już nie jest tak pusto w obserwatorach ;) A co do oceny - mogłabym ocenę butiku? :3 Zwie się Waclawa's.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dodałam się do obserwatorów . Mogę ocenę modelki ??

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście . postaram się jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń